Son Dakika
Yeni Sarkı Sözleri Sitemize Eklenmiştir.
24 Tem 2014

Pitbull feat. John Ryan - Fireball [Türkçe Çeviri]

24.7.14
 
Mr. Worldwide to infinity
Bay worldwide ile sonsuza
You know the roof on fire
Çatıdaki ateşi biliyormusun
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance
Biz boogie oogie oggi gibi olalım, salla, salla ve dans et
Like the roof on fire
Çatıdaki ateş gibi
We gon' drink drink and take shots until we fall out
Biz içki içmeliyiz ve çekimimiz bitti
Like the roof on fire
Çatıdaki ateş gibi
Now baby give a booty naked, take off all your clothes, and light the roof on fire
Bebek şimdi çıplak kalçanı göster, giysilerini çıkar ve çatıda ateş ol
Tell her baby baby baby baby
Bebeği bebeği bebeği söyle
I'm in fire
Ateş içindeyim
I tell her baby baby baby
Ben söylüyorum sende bebek bebek
I'm a fireball
Ben bir ateş topuyum
Fireball
Ateş topu
 
[Verse 1]
I came, I saw, I conquered
Geldim, gördüm, yendim
Or should I say, I saw I conquered, I came
Yada şöyle, gördüm, yendim, geldim
They say the chico on fire and he no liar
Onlar chico ateş gibi ve yalan söylemezler
While y'all slippin’ he runnin’ the game
Hepiniz laf yapıyorsunuz o koşarken
Now big bang boogie
Şimdi big band boogie
Get that kitty little noogie
Bu küçük şakayı al kitty
In a nice nice little shade
Güzel güzel bir gölge içinde
I gave Suzie a little pat up on the booty
Suzie bana biraz kalçasından verdi
And she turned around and said
Ve o döndü ve dediki
Walk this way
Buradan  yürü
 
[John Ryan]
I was born in a flame
Bir alev gibi doğdum
Mama said that everyone would know my name
Anne herkes ismimi bildiğini söyledi
I'm the best you've never had
En iyi hiç olamadım
If you think I'm burning out, I'm never am
Eğer düşünüyorsan ben yanıyorum, Ben Asla
I'm on fire
Ben yanıyorum
I'm on fire
Ben yanıyorum
I'm on fire
Ben yanıyorum
Fireball
Ateş topu
 
[Verse 2]
Sticks and stones may break my bones
Sopalar ve taşlar kemiklerimi kırabilir
But I don’t care what y’all say
Ama hepiniz ne derseniz diyin
Cause as the world turns, y’all boys gonna learn
Dünya dönüyor, siz çocuklar gidip öğrenin neden
That chico right here don’t play
Chico burada oynama
That boy’s from the bottom, bottom of the map
O çocugun altında, harita onun altında
M.I.A U.S.A
M.I.A ABD
 
 
 
(M.I.A = Dans şarkıları yazan şarkıcı ve söz yazarıdır.)
 
 
 

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Footer'ı Göster
Yandex.Metrica