Son Dakika
Yeni Sarkı Sözleri Sitemize Eklenmiştir.
24 Tem 2014

Miley Cyrus ft. Pharrell Williams - Come Get It Bae [Türkçe Çeviri]

24.7.14
 
 
You miss me?
Özledin mi beni
I miss all of y'all
Ben herşeyini özledim
Why y'all girls standin' together like that, I can't take it
Neden orda ayakta dikiliyorsunuz kızlar

[Pharrell]
Women, I can do anything you like
Bayanlar ben sizin için birşey yapabilirim
I can do anything you need
İhtiyacınız olan herşeyi yapabilirim
And I got a better body
Daha iyi bir vücuda sahip olabilirim
Than the magazines you read
Magazin dergilerinde bakarsınız

[Pharrell]
None of them boys know the first thing about your fantasy
Bu çocuklar fantezi hakkında hiç birşey bilmiyor
And if they tried, they can not do it just like me
Ve bunu deneseler bile benim gibi olamazlar

Miley
I know you certainly been gone
Kesinlikle böyle olduğunu biliyorsun
And it's been much too long
Ve bu çok uzun oldu
And there's some things we need to do
Yapmamız gereken bazı şeyler var
So I know you need to get home
Evet gitmemiz lazım yani

[Nakarat]
Come get it bae
Gel buraya öncelik
Come get it bae
Gel buraya öncelik
Come get it bae
Gel buraya öncelik
Come get it bae
Gel buraya öncelik
You wanna ride it, my motorcycle
Motorsikletime binmek istermisin
You've got a license, but you got the right to
Bir ehliyete sahipsin, ama doğru olanda bu
Gonna pop a wheelie, don't try too high too
Bir wheelie topun olurum, çok yükseğe fırlatmamalısın
Take it easy on the clutch, cause girl I like you
Sakin ol kızım debriyajda , çünkü seni beğeniyorum

[Pharrell]
I can see it the way you like
İstediğin şekilde öğrenebilirsin
I can do anything you need
İhtiyacın olan herşeyi yapabilirim
I can give you dirty looks
Kötü kötü bakabilirim
Like them niggas that's on T.V
Zenciler gibi aynı televizyondakiler gibi


(Birlikte)

There comes a time (comes a time), the craving will grab your wrist
Öyle bir zaman gelir  bir zaman gelirki özlem bileğini çeker
You'll need a sugar fix, baby
Bir şekerle düzeltmek istersin bebeğim
There comes a time (comes a time), and you won't believe what you'll do
Öyle bir zaman gelir  bir zaman gelirki inanamazsın
When that sugar's callin' you
Ne zaman o şekerin seni çağırdığını
Girl, there will come a time (sugar, sugar), this is where you wanna be
Kızım, elbet bir zaman gelicem (şekerim, şekerim) bu nerede olsun istersin
H-O-M-E, (sugar, sugar) satisfaction guaranteed
Ev (şekerim,şekerim) memnuniyet garantisi veriyorum
And there will come a time, this is where you wanna be
Ve bir zaman geleceğim, bu nerede olsun istersin
Cause it's everything you need, you will only find in me
Çünkü aradığın herşeyi bende bulabilirsin

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Footer'ı Göster
Yandex.Metrica