Son Dakika
Yeni Sarkı Sözleri Sitemize Eklenmiştir.
29 Tem 2014

Maroon 5 - Lost Stars (Türkçe Çeviri)

29.7.14

Please don't see just a boy caught up in dreams and fantasies
Lütfen bu düşüşü görme sadece bir çok rüyalar ve fanteziler
Please see me reaching out for someone I can't see
Lütfen benim için uzanarak gör ben göremiyorum
Take my hand let's see where we wake up tomorrow
Haydi tut elimi yarın nerede uyandığımızı görelim
Best laid plans sometimes are just a one night stand
En iyi planlar herzaman vardır sadece bir gecelik ilişkide
I'd be damned Cupid's demanding back his arrow
Ben lanet olası aşk Tanrısı'nın talebiyle yeniden ok vuruldum
So let's get drunk on our tears and
Yani hadi gözyaşlarımız ile sarhoş olalım ve


God, tell us the reason youth is wasted on the young
Tanrı gençlik boşa gidiyor bir sebep söyle
It's hunting season and the lambs are on the run
Bu av sezonunda kuzuların çoğu kaçak
Searching for meaning
Anlam için arıyorum
But are we all lost stars, trying to light up the dark?
Ama biz tüm yıldızları kaybettik, ışık yakmaya çalışırkenmi?


0 yorum:

Yorum Gönder

 
Footer'ı Göster
Yandex.Metrica