Son Dakika
Yeni Sarkı Sözleri Sitemize Eklenmiştir.
29 Tem 2014

Maroon 5 - Animals [Türkçe Çeviri]

29.7.14
Bebeğim bu gece avlayıp yiyeceğim seni
Ele geçirdim canlı yiyorum
Aynı hayvanlar gibi, hayvanlar
Hayvanlar gibi hayvanlar

Saklanmayı düşünebilirsin
Kokunu çok uzaklardan alabilirim
Aynı hayvanlar gibi, hayvanlar
Hayvanlar gibi hayvanlar

Bebeğim ben

Bana ne yapmaya çalışıyorsun
Duramıyoruz , düşmanlar gibiyiz
Ama bunu içindeyken uzlaşabiliyoruz

Aynı beni öldüren uyuşturucu gibisin
Baştan sona biçebiliyorum seni
Ama senin içindeyken fena halde uçuyorum

Evet

Baştan başla, özgürce koş
Denizde başka bir balık bul
Öyle olması gerekiyormuş gibi davranabilirsin
Ama benden uzak duramazsın

Hala aynı sesi çıkarttığını biliyorum
Beni al aşağı ediyor, zeminde yuvarlanıyorum
Sanki benmişim gibi davranabilirsin ama hayır



0 yorum:

Yorum Gönder

 
Footer'ı Göster
Yandex.Metrica