Son Dakika
Yeni Sarkı Sözleri Sitemize Eklenmiştir.
25 Tem 2014

Nicki Minaj - Anaconda [Türkçe Çeviri]

25.7.14
My anaconda don't
Benim anacondam yok
My anaconda don't
Benim anacondam yok
My anaconda don't want none unless you got buns, hun
Benim anacondam yok istemem hiçbirini çörekleri, hun

Boy toy named troy, used to live in Detroit
Ufaklık troy adında, detroitte yaşardı
Big dope dealer money, he was getting some coins
Büyük mal satıcısı, o aynı paraları alırdı başlarken
Was a shooter with the law, but he live in a palace
Yasa ile kullanıyordu, ama o bir sarayda yaşıyordu
Bought me Alexander McQueen, he was keeping my stylish
Bana Alexander McQueen aldı, o beni şık tutuyordu
Now thats real, gun in my purse, bitch I came for us to kill
Şimdi bu gerçek, bizi öldürmeye geldi sürtüğün çantasında silahı var
Who wanna go first? I had them push daffodils
Kim ilk olmak ister? Onları itmeliydik
I'm high as hell, I only took a half of pill
Ben cehennem gibi yüksekteyim, sadece yarım bir ilaç aldım
I'm on some dumb shit
Ben aynı aptallar gibiyim lanet

By the way, what he say?
Bu arada, ne dedi?
He can tell I ain't missing no meals
O söyledi hiçbir öğün eksik değildi
Come through and fuck em in my automobile
Gel ve benim otomobilimde yapalım şunu
And I'm hitting it with his girls, and he telling me to chill
Ve bu kızlara vuruyorum ve o soğuk olduğumu söylüyor
And he telling me it's real, that he love my sex appeal
Ve o benim seksiliğimin aşkın gerçek olmadığını söylüyor
Say he don't like em boney, he want something he can grab
O söyledi etli sevmiyor, o yengeç gibi olsun istiyor
So I pulled up in the Jag, and I hit em with the jab like
Bu yüzden temyize girdi attığı yumruklardan

My anaconda don't
Benim anacondam yok
My anaconda don't
Benim anacondam yok
My anaconda don't want none unless you got buns, hun
Benim anacondam yok istemem hiçbirini çörekleri, hun

Oh my gosh, look at her butt
Aman Tanrım, onun kalçalarına bak
Oh my gosh, look at her butt

Sözler aşırı +18 olduğu için bazı yerleri çevirmedik. Bazı yerleride yakın kelimesi ile değiştirdik.


0 yorum:

Yorum Gönder

 
Footer'ı Göster
Yandex.Metrica