Son Dakika
Yeni Sarkı Sözleri Sitemize Eklenmiştir.
20 Tem 2014

Owl City - Wolf Bite [Türkçe Çeviri]

20.7.14


Başka bir kötü rüya
Kan dolaşımındaki zehir
Beni öldürüyor ama çığlık atamıyorum
Bana yol gösterecek misin
Başka bir kurt ısırığı
Ay ışığı uluyan
Hayatımı geri istiyorum
Bu gece bana yol gösterecek misin?

Karanlık düşer ve melekler gelirse
Umutsuzluğumun içinde,orda olacak mısın
Karanlık bir gecede ışığına ihtiyacım olduğunda
Bana yol gösterecek misin
Zamanım tükenir ve gökyüzü düşerse
Korkuma rağmen ortaya çıkar mısın
Dünya kaybolmaya başlar ve aklımı yitirirsem
Bu gece bana yol gösterecek misin

Başka bir kabus
Burada bir şeyler olduğuna yemin ederim
Kurtar beni çünkü çok korkuyorum
Bana yol gösterecek misin
Başka bir kurt adam
Tüm koyunların yününü giymiş
Tam ay olduğunda değişiyor
Bana yol gösterecek misin

Karanlık düşer ve melekler gelirse
Umutsuzluğumun içinde,orda olacak mısın
Karanlık bir gecede ışığına ihtiyacım olduğunda
Bana yol gösterecek misin
Zamanım tükenir ve gökyüzü düşerse
Korkuma rağmen ortaya çıkar mısın
Dünya kaybolmaya başlar ve aklımı yitirirsem
Bu gece bana yol gösterecek misin

Karanlık düşer ve melekler gelirse
Umutsuzluğumun içinde,orda olacak mısın
Karanlık bir gecede ışığına ihtiyacım olduğunda
Bana yol gösterecek misin
Zamanım tükenir ve gökyüzü düşerse
Korkuma rağmen ortaya çıkar mısın
Dünya kaybolmaya başlar ve aklımı yitirirsem
Bu gece bana yol gösterecek misin

Umutsuzluğumun içinde , bu gece orada olacak mısın ?

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Footer'ı Göster
Yandex.Metrica