Son Dakika
Yeni Sarkı Sözleri Sitemize Eklenmiştir.
2 Oca 2015

Nick Jonas - Jealous (Türkçe Çeviri)

2.1.15
Nick Jonas - Jealous (Türkçe Çeviri)

Onun sana bakışını beğenmiyorum
Senin de onu istediğini düşünüyorum
Ben deli miyim ? Seni kaybettim mi ?
Hatta senin beni sevdiğini düşünüyorum
Buna yardım edemiyorum

Yanağımı çeviriyorum , muzik artıyor
Ve ben göğsümü şişiriyorum
Seninle yüzleşmeye hazırlanıyorum
Bana takıntılı diyebilirsin

Onların etrafında olması senin suçun değil
Saygısızlık anlamında değil
Kötü olmak benim hakkım
Hala kıskanıyorum

Çünkü sen çok seksi , güzelsin
Ve herkes bir tat almak ister
Bu yüzden , bu yüzden
Hala kıskanıyorum

Keşke hepsini yayınlamak zorunda olmasaydın
Keşke birazını bana saklasaydın
Koruyuş ya da sahip çıkma
Pasif veya saldırgan


Yanağımı çeviriyorum , muzik artıyor
Ve ben göğsümü şişiriyorum
Seninle yüzleşmeye hazırlanıyorum
Bana takıntılı diyebilirsin

Onların etrafında olması senin suçun değil
Saygısızlık anlamında değil
Kötü olmak benim hakkım
Hala kıskanıyorum

Çünkü sen çok seksi , güzelsin
Ve herkes bir tat almak ister
Bu yüzden , bu yüzden
Hala kıskanıyorum

Çünkü sen çok seksi , güzelsin
Ve herkes bir tat almak ister
Bu yüzden , bu yüzden
Hala kıskanıyorum

Sen davetli tek kişisin
Senin için başka birisinin olmadığını söyledim
Çünkü heyecanlandığımı biliyorsun
Sen de kıskanç olduğunda

Yanağımı çeviriyorum , muzik artıyor
Ve ben göğsümü şişiriyorum
Seninle yüzleşmeye hazırlanıyorum
Bana takıntılı diyebilirsin

Onların etrafında olması senin suçun değil
Saygısızlık anlamında değil
Kötü olmak benim hakkım
Hala kıskanıyorum

Bu yüzden
Hala kıskanıyorum

Bu yüzden
Hala kıskanıyorum


0 yorum:

Yorum Gönder

 
Footer'ı Göster
Yandex.Metrica