Son Dakika
Yeni Sarkı Sözleri Sitemize Eklenmiştir.
18 Oca 2015

Kanye West - Only One (Türkçe Çeviri)

18.1.15
Kanye West - Only One (Türkçe Çeviri)

As I lay me down to sleep
Uykuya uzandığım gibi
I hear her speak to me
Onun bana söylediklerini duyuyorum
Hello 'Mari, how ya doin'?
Merhaba Mari ,Nasılsın
I think the storm ran out of rain, the clouds are movin'
Bence fırtına yağmurdan kaçıyo,bulutlar ilerliyor
I know you're happy, cause I can see it
Mutlu olduğunu biliyorum,çünkü onu görebiliyorum
So tell the voice inside ya' head to believe it
Buna inanmam için kafamın içindeki sesler konuşuyor
I talked to God about you, he said he sent you an angel
Senin hakkında Tanrıyla konuştum,sana bir melek gönderdiğini söyledi
And look at all that he gave you
Ve onun sana verdiği her şeye bak
You asked for one and you got two
Sen birini sordun ve ikisine sahipsin
You know I never left you
Seni asla terketmeyeceğimi biliyorsun
Cause every road that leads to heaven's right inside you
Çünkü içindeli doğrular seni cennetine götürüyor
So I can say
Yani diyebilirim

Hello my only one
Merhaba benim bitanem
Just like the morning sun
Sabah güneşi gibi
You keep on rising till the sky knows your name
Gökyüzü senin adını bilene kadar yüksek
Hello my only one
Merhaba benim bitanem
Remember who you are
Kim olduğunu hatırla
No you’re not perfect but you’re not your mistakes
Hayır mükemmel değilsin ama senin hataların da değilsin

Hey, hey, hey, hey
Hwy,hey,hey,hey
Oh the good outweighs the bad even on your worst day
En kötü gününde bile iyi kötüden ağır basıyor
Remember how I'd say, hey, hey, one day
Bir gün sana hey, hey dediğimi hatırla
You'll be the man you always knew you would be
Her zaman bir adam olacağını hatırla
And if you knew how proud I was
Ve seninle ne kadar gurur duyduğumu bilseydin
You'd never shed a tear, have a fear
Korktuğunda asla gözyaşı dökme
No you wouldn't do that
Hayır bunu yapamazsın
And though I didn't pick the day to turn the page
Ve yeni bir sayfa açmak için bir günün olmadığını düşün
I know it's not the end every time I see her face
Biliyorum bu her zaman senin yüzünü görmemin sonu değil
And I hear you say
Ve senin söylediklerini duyuyorum





DEVAMI EKLENECEKTİR..
 
Footer'ı Göster
Yandex.Metrica