Son Dakika
Yeni Sarkı Sözleri Sitemize Eklenmiştir.
3 Oca 2015

Lilly Wood & The Prick - Prayer in C (Türkçe çeviri)

3.1.15
Lilly Wood & The Prick - Prayer in C (Türkçe çeviri)


Sen , sen asla bir kelime bile demedin
Bana bir mektup göndermedin
Seni affedebileceğimi düşünme
Bak dünyamız zamanla ölüyor
Kaybedecek daha fazla vaktim yok
Sana inanabileceğimi düşünme

Sen,sen asla bir kelime bile demedin
Bana bir mektup göndermedin
Seni affedebileceğimi düşünme
Bak dünyamız zamanla ölüyor
Kaybedecek daha fazla vaktim yok
Sana inanabileceğimi düşünme
Sen , ellerimiz daha çok kırışıcak
Ve duydum ki ağaracak
Seni affedebileceğimi düşünme
Ve bak açlıktan çocuklar ölüyor
Evler yıkıldı
Seni affedeceklerini düşünme
Sular karaları doldurduğunda
Ve insan kalmadığında
Kendini affedebileceğini düşünme
Ortada sadece sessizlik kaldığında
Yaşam sona erdiğinde
Kendini affedebileceğini düşünme

Sen , sen asla bir kelime bile demedin
Bana bir mektup göndermedin
Seni affedebileceğimi düşünme
Bak dünyamız zamanla ölüyor
Kaybedecek daha fazla vaktim yok
Sana inanabileceğimi düşünme

Sen,sen asla bir kelime bile demedin
Bana bir mektup göndermedin
Seni affedebileceğimi düşünme
Bak dünyamız zamanla ölüyor
Kaybedecek daha fazla vaktim yok
Sana inanabileceğimi düşünme
Sen , ellerimiz daha çok kırışıcak
Ve duydum ki ağaracak
Seni affedebileceğimi düşünme
Ve bak açlıktan çocuklar ölüyor
Evler yıkıldı
Seni affedeceklerini düşünme
Sular karaları doldurduğunda
Ve insan kalmadığında
Kendini affedebileceğini düşünme
Ortada sadece sessizlik kaldığında
Yaşam sona erdiğinde
Kendini affedebileceğini düşünme


0 yorum:

Yorum Gönder

 
Footer'ı Göster
Yandex.Metrica