Son Dakika
Yeni Sarkı Sözleri Sitemize Eklenmiştir.
18 Haz 2014

İclal Aydın - Yağmur [ Şiir Sözü ]

18.6.14

Ne zaman eskiyor sevgiler
Ödenen bedellerin acısı geçince mi

Yağmur yağıyor,mutfak camındayım
Nasıl üşüdüğümü bilemezsin
Menekşelerim çiçek vermiyor artık anne
Söylediğin gibi hep dibinde su verdim ama
Şimdi telefon açsam sana
Sesini duymakta yetmiyor ki
Hep aynı cümleler , Babamlar nasıl iacını aldın mı nedenini bilmediğim bir ağlamak var içimde
Bir yerlere sığdıramıyorum yüreğimi
Bazen dalıp giderdin mutfakta yemek yaparken , tahta kaşıkla tencerenin başında öylece
Ne düşünürdün acaba
Özlemek çok fena anne , anlamak seni daha da
Omuzların ağrıyarak uyanıyorum sabahları

Benim kızımın omuzlarını ovmasına daha çok var
Gittikçe sana mı benziyorum ben
Ya da annesinin kaderi kıza dedikleri doğru mu
Baban eskitir herşeyi kızım demiştin bir kez
Anlamamısım meğer eskiyormuş anneciğim
Omzunu ovacak kalmıyormuş meğer aynı evin içinde 
Şimdi duysan bunları ne üzülürsün mutsuz mu kızım diye çoktan kendinden vazgeçmiş bir sesle
Mutsuz değilim de anne yağmura ve mutfağımdaki kedere çare bulamıyorum
Evimi topluyor,toz alıyor,patlıcan kızartıyor,televizyon seyrediyor,akşam çalan kapıyı açıyorum
Açtığımı gören olmuyor
Pişirdiğim yeniyor da, güzel olmuş denmiyor
Çay demleniyor demleniyor demleniyor
Kederim mutfağımın heryerine yerleşiyor
Ah nasıl eskiyor herşey anne nasıl eskiyor
Eskilerimi de atmaya kıyamıyorum
Seni çok özlüyorum

Bana yasakladığın bahçeler sanada mı uzaktı hep gidemeyişine ağladın mı sende
Ne zaman eskiyor sevgiler
Ödenen bedellerin acısı geçince mi
İşte böyle kalbimde bir acı şarkılar seni söyler
 
Footer'ı Göster
Yandex.Metrica