Son Dakika
Yeni Sarkı Sözleri Sitemize Eklenmiştir.
18 Haz 2014

İclal Aydın - Ne Olacak Halim [Şiir Sözü]

18.6.14

Sen bu satırları okurken ben çok uzaklarda olacağım
Böyle başlardı bütün bildiğimiz mektuplar
Biliyor musun bu ikimizin hikayesi
Şu anda nerdesin , ne yapmaktasın
Bildiğim yerlerde misin yoksa hiç görmediğim bir evin penceresinde mi
Sevdiklerin özlemi sardı mı nicedir kalbini
Pişman mısın başlamadıkların için , iç çekiyorsundur şimdi
Düşünüpte yazmadığın yazıpta yollamadığın mektupları saklıyor musun hala
Kafanda hep aynı cümle biliyorum ne olacak halim
Ah , biriktirdiğimiz bütün hevesler nasılda hızla tükendiler
En çok kimi özledin , en çok neyi bekledin
Şimdi düşlediklerimin neresindesin
Dedim ya
Bu ikimizin hikayesi
Islandığımız bütün yağmurları , dudak kanatan kalpli sızı aşklarımızı
Bizi buluşturan kaldırımları
İşte bütün bunları bütün bunları yazıyorum
Ben unutmadım diye

Hatırlıyor musun sonunu değiştirmediğimiz filmleri
Hayatın gerçeğidir sandığımız kabullenilmiş yenikliği
Bir ağızdan söylediğimiz en kahraman cenkliği
Büyürken vazgeçtiklerimizi ya da vazgeçirttirdikleri şeyleri
Ne olacak halim
Çabuk mu büyüdük dersin
Biliyorum
Ne olacak halim
Sen bu satırları okurken , ben nerde olacağım kim bilir
Neleri bırakmış olacağım birde
Ne aşkları
Ne başlangıçları
Ne ayrılıkları tıpkı senin gibi
Biliyor musun
Tek sorum var kendimle şimdi

Ahh
Ne olacak şimdi halim


 
Footer'ı Göster
Yandex.Metrica