Son Dakika
Yeni Sarkı Sözleri Sitemize Eklenmiştir.
25 Eki 2014

Taylor Swift - Wonderland (Türkçe Çeviri)

25.10.14
Fell down the rabbit hole
Tavşan deliğinden aşağıya düştü
You held on tight to me
Bana sıkı tutundu
Cause nothing's as it seems
Neden hiçbirşey göründüğü gibi değil
Spinning out of control
Kontrol dışında
Didn't they tell us don't rush into things
Bize söylemediler acele etmeyin
Didn't you flash your green eyes at me
Bana yeşil gözleri ile ışık vermedi
Haven't you heard what becomes of curious minds
Meraklı zihinleri olur hiç duymadın mı
Didn't it all seem new and exciting
Yeni ve heyecan verici görünmüyordu
I felt your arms twisting around me
Kollarını bana uzattı kıvrılma hissettim
I should've slept with one eye opened at night
Geceleri tek gözüm açık yattım

We found wonderland
Biz harikalar diyarını bulduk
You and I got lost in it
Sen ve ben kaybolduk
And we pretended it could last forever
Ve biz sonsuza kadar böyle davrandık
We found wonderland
Biz harikalar diyarını bulduk
You and I got lost in it
Sen ve ben kaybolduk
And life was never worse but never better
Ve hayat asla kötü olmadı ama asla iyide değil
In wonderland
Harikalar diyarında
In wonderland
Harikalar diyarında

So we went on our way
Yani biz yolumuza gittik
Too in love to think straight
Çok aşıktık düz düşündük
All alone or so it seemed
Yapayalnız yada öyle görünüyor
But there were strangers watching
Ama yabancılar izlerken oradaydık
And whispers turned to talking
Ve dedikodular konuşmaya döndü
And talking turned to screams
Ve çığlıklara dönüştü


0 yorum:

Yorum Gönder

 
Footer'ı Göster
Yandex.Metrica