Son Dakika
Yeni Sarkı Sözleri Sitemize Eklenmiştir.
25 Eki 2014

Taylor Swift - Blank Space (Türkçe Çeviri)

25.10.14
Nice to meet you, where you been?
Tanıştığıma memnun oldum , nerelerdeydin?
I could show you incredible things
Sana inanılmaz şeyler gösterebilirim
Magic, madness, heaven sin
Sihir, delilik, cennet günah
Saw you there and I thought
Orda gördüm ve düşündüm
Oh my God, look at that face
Aman tanrım , bu yüzüne bak
You look like my next mistake
Bir sonraki hatam gibi bakıyorsun
Love’s a game, want to play?
Sevgiler bir oyun? Oynamak istermisin?
New money, suit & tie
Yeni para , takım elbise ve kravat
I can read you like a magazine
Ben bir magazin dergisi okuyor gibiyim
Ain't it funny, rumors, lie
Eğlenceli değil , söylentiler ,yalan
And I know you heard about me
Ve hakkımda birşeyler duyduğunu biliyorum
So hey, let's be friends
Yani hey, hadi arkadaş olalım
I'm dying to see how this one ends
Bunun nasıl sona ereceğini görmek için ölüyorum
Grab your passport and my hand
Passaportunu al ve elimi tut
I can make the bad guys good for a weekend
Ben kötü çocukları bir hafta için iyi yapabilirim

So it's gonna be forever
Yani sonsuza kadar olacak
Or it's gonna go down in flames
Yada alevler içinde devam edecek
You can tell me when it's over
Bittiğinde bana söyleyebilirsin
If the high was worth the pain
Eğer yüksek bir ağrı hissedersen
Got a long list of ex-lovers
Eski aşkların uzun bir listesi var
They'll tell you I'm insane
Onlar deli olduğumu söyleyecekler
Cause you know I love the players
Çünkü biliyorsun ben oyuncuları seviyorum
And you love the game
Ve oyunu seversin

Cause we're young and we're reckless
Biz genciz ve pervasızlarız
We'll take this way too far
Biz bu yolu çok uzağa götüreceğiz
It'll leave you breathless
Nefes nefese bırakacağım
Or with a nasty scar
Yada kötü bir yara ile
Got a long list of ex-lovers
Eski aşkların uzun bir listesi var
They'll tell you I'm insane
Onlar deli olduğumu söyleyecekler
But I've got a blank space baby
Ama ben bir boşluktayım bebeğim
And I'll write your name
Ve ismini yazacağım

Cherry lips, crystal skies
Kiraz dudaklar, kristal gökyüzü
I could show you incredible things
Sana inanılmaz şeyler gösterebilirim
Stolen kisses, pretty lies
Çalıntı öpücükler , tatlı yalanlar
You're the King baby I'm your Queen
Sen kralsın bebeğim ben senin kraliçenim
Find out what you want
Ne istediğini bul
Be that girl for a month
Bir ay boyunca o kız olacağım
Wait the worst is yet to come, oh no
Kötü olan henüz gelmedi oh hayır bekle
Screaming, crying, perfect storm
Bağırıyorum, ağlıyorum , mükemmel fırtına
I can make all the tables turn
Ben tüm bu tabloları yapabilirim
Rose gardens filled with thorns
Dikenler ile dolu gül bahçeleri
Keep you second guessing like
İkinci bir tahmin tuttur
"Oh my God, who is she?"
Aman Tanrım , kim bu kız?
I get drunk on jealousy
Sarhoşum kıskanıyorum
But you'll come back each time you leave
Ama sen geri geleceksin her seferinde terk edeceksin
Cause darling I'm a nightmare dressed like a daydream
Çünkü sevgilim ben kabus bir rüya gibi giyinmiş düşüm

1 yorum:

  1. Çeviri sanki google translate den yapılmış gibi ilk paragraftan sonra bıraktım

    YanıtlaSil

 
Footer'ı Göster
Yandex.Metrica