Son Dakika
Yeni Sarkı Sözleri Sitemize Eklenmiştir.
26 Eki 2014

One Direction - Night Changes (Türkçe Çeviri)

26.10.14

Going out tonight, changes into something red
Bu gece dışarı çık , bir şey kırmızıya dönüşüyor
Her mother doesn’t like that kind of dress
Annesi o tür elbiseyi sevmiyor
Everything she never had
O hiçbir şeye sahip değil
She’s showing off
O gösteriş yapıyor
Driving too fast, moon is breaking through her hair
Çok hızlı sür , ay saçlarına doğru yayılıyor
She said it was something that she won’t forget
Unutacağı bir şey olduğunu söyledi
Having no regrets is all that she really wants
Gerçekten istediklerinde pişmanlık duymuyor

I’m only getting older baby
Ben sadece eski bebek alıyorum
And I’ve been thinking about you lately
Ve ben senin geç kaldığını düşünmüştüm
Does it ever drive you crazy
Hiç sen onu delice kullandın mı
Just how fast the night changes
Sadece geceler nasıl hızlı değişiyor
Everything that you’ve ever dreamed of
Rüyandaki her şey 
Disappearing when you wake up
Uyandığında görünmüyor
But there’s nothing to be afraid of
Ama korkacak hiçbir şey yok
Even when the night changes
Hatta gecenin değiştiği zaman
It will never change me and you
O beni ve seni değiştirmeyecek

Chasing her tonight, doubts are running ‘round her head
Bu gece onu takip et , şüpheler onun kafasının etrafında koşacak
He’s waiting, hides behind his cigarette
Sigarasının arkasına saklanarak bekliyor
Heart is beating loud, she doesn’t want it to stop
Kalbi yüksek sesle çarpıyor , o bunu durdurmak istemiyor
Moving too fast, moon is lighting up her skin
Hızlı hareket et , ay onun vücudunda parlayacak
She’s falling, doesn’t even know it yet
O kaybetti , henüz bunu bilmiyor
Having no regrets is all that she really wants
Gerçekten istediklerinde pişmanlık duymuyor

I’m only getting older baby
Ben sadece eski bebek alıyorum
And I’ve been thinking about you lately
Ve ben senin geç kaldığını düşünmüştüm
Does it ever drive you crazy
Hiç sen onu delice kullandın mı
Just how fast the night changes
Sadece geceler nasıl hızlı değişiyor
Everything that you’ve ever dreamed of
Rüyandaki her şey 
Disappearing when you wake up
Uyandığında görünmüyor
But there’s nothing to be afraid of
Ama korkacak hiçbir şey yok
Even when the night changes
Hatta gecenin değiştiği zaman
It will never change me and you
O beni ve seni değiştirmeyecek







0 yorum:

Yorum Gönder

 
Footer'ı Göster
Yandex.Metrica