Son Dakika
Yeni Sarkı Sözleri Sitemize Eklenmiştir.
26 Eki 2014

One Direction - Illusion (Türkçe Çeviri)

26.10.14
Tell me you believe in love
Söyle bana aşka inanıyormusun
It's not an illusion
Bu bir ilüzyon değil

I been thinking about the nights
Gece hakkında düşünüyordum
And the dangerous tricks
Ve tehlikeli hileleri
People play on the eyes of the innocent
İnsanlar masum gözleri ile üzerinde oynuyor
I can turn a lot of hearts into
Bir sürü kalbimi onlar için açabilirim
Breaks with smoke and
Molalarda sigara ile ve 
Mirrors disappearing
Kaybolan aynalarla
Right in front of them
Hemen önlerindeydim

But believe me
Ama inan bana
I'm not trying to deceive you
Seni kandırmaya çalışmıyorum
I promise falling for me
Söz veriyorum düş benim için
Wont be a mistake
Bir hata olmayacak

No baby this is not an illusion
Hayır bebeğim bu bir ilüzyon değil
I've really got my heart out on my sleeve
Gerçekten kalbim kollarımda
Oh baby this is not an illusion
Oh bebeğim bu bir ilüzyon değil
There's magic between you and me
İkimiz arasındaki bir sihir
No baby this is not an illusion
Hayır bebeğim bu bir ilüzyon değil
You really got me lifted on my feet
Gerçekten beni ayağa kaldırdın
So tell me you believe in love
Söyle bana aşka inanıyormusun
Cause its not an illusion to me
Bu bir ilüzyon değil

You don't ever have to worry about me
Endişelenmene gerek yok
About how the cards fall
Hakkında kartlar nasılda düşüyor
I'm all that you need tonight
Bu gece tek istediğin kişi benim

I would never turn your heart into
Hiçbir zaman kalbini açmayacağım
Broken parts
Kırık parçaları
You don't have to think twice
İki kez düşünmek zorunda değilsin
Looking in my eyes
Gözlerimin içine bakıyorsun

Can't you see it?
Görmüyor musun?
I'm not trying to mislead you
Seni yanıltmaya çalışmıyorum
I promise falling for me
Söz veriyorum düş benim için
Wont be a mistake
Bur bir hata olmayacak


0 yorum:

Yorum Gönder

 
Footer'ı Göster
Yandex.Metrica