Son Dakika
Yeni Sarkı Sözleri Sitemize Eklenmiştir.
26 Eki 2014

One Direction - No Control (Türkçe Çeviri)

26.10.14
Stained coffee cup
Lekeli kahve fincanın
Just that fingerprinted lipstick’s not enough
Sadece parmak izli ruj yeterli değil
Sleep, where you lay
Uyu, nereye serdin
Still a trace of innocence on the pillow case
Yastıkta hala masumiyet taşıyan bir iz

Waking up
Uyan
Beside you I’m a loaded gun
Senin yanında dolu bir silahım
I can’t contain this anymore
Bundan sonra artık bunu tutamam
I’m all yours
Seninim
I’ve got no control
Kontrole sahip değilim
No control
Kontrolsüzüm
Powerless
Güçsüz
And I don’t care it’s obvious
Ve bu belli olsada umrumda değil
I just can’t get enough of you
Ben sadece sana doyamıyorum
The battle’s now my eyes are closed
Şimdi bu savaşta gözlerim kapalı
No control (control)
Kontrolsüzüm (Kontrol)

Taste, on my tongue
Tadı, dilimde
I don’t want to wash away the night before
Bir gece öncesinden yıkamak istemiyorum
The heat, where you laid
Bu ateşi nereye koydun
I could stay right here and burn in this all day
Burada kalabilirim ve bütün gün yanabilirim


0 yorum:

Yorum Gönder

 
Footer'ı Göster
Yandex.Metrica