Son Dakika
Yeni Sarkı Sözleri Sitemize Eklenmiştir.
7 Ara 2014

Sabahlari Mide Bulanmasi

7.12.14
Evet arkadaslar bugun sizlere sabahlari yasanan mide bulantisi ile ilgili bilgiler aktarmak istiyorum. 

Mide bulantisi genelde sabah daha fazla yasanir. Benimde sabahlari erken kalktigim zaman genelde midem bulanir. Bunun bir nedeni aclik bir nedenide psikolojik. Stres altinda hissediyoruz kendimizi ve bu yüzdende midemiz bulanabiliyor. Simdi sizlere dogal bir öneri yazacagim. Arkadaslar zencefil cayi ile sabahlari rahatlayabilirsiniz. Onu tadini begenmesenizde yudum yudum icerseniz sabahlari erken kalktiginizda midenizde bir rahatlama göreceksiniz ve bulanti azalacak. Ben zencefil ile sabahlari rahat rahat disariya cikiyorum. Yoksa öbür türlü gelen mide bulantisi ile kendime gelene kadar perisan oluyorum yollarda diyebilirim. Mide bulaniyor ama kusma olmuyor sadece bulanti geliyor. Bununda psikolojik oldugunu düsünüyorum. 

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Footer'ı Göster
Yandex.Metrica