Son Dakika
Yeni Sarkı Sözleri Sitemize Eklenmiştir.
27 Ara 2014

Lana Del Rey - Big Eyes (Türkçe Çeviri)

27.12.14
Lana Del Rey - Big Eyes (Türkçe Sözleri)

With your big eyes
Senin büyük gözlerinle
and your big lies
Ve büyük yalanlarınla

With your big eyes
Senin büyük gözlerinle
and your big lies
Ve büyük yalanlarınla

I saw you creeping round the garden
Seni bahçede sürünürken gördüm
What are you hiding?
Neden saklanıyorsun?

I beg your pardon
Affedersin
Don't tell me nothing
Bana bişi söyleme

I used to think that ı could trust you
Sana güvendiğimi düşünüyordum
I was your woman
Senin kadınındım

You were my knight and
Sen benim şövalyemdin ve
Shining companion
parlayan arkadaş

To my suprise , my loves demise
Aşklarımın ölümü benim için sürpriz oldu
Was his own greed and lullabies
Onun hırs ve ninnileri

With your big eyes
Senin büyük gözlerinle
and your big lies
Ve büyük yalanlarınla

I noticed you got hot in summer
Yazın sıcağında seni uyardım
You had no comfort
Rahat değildin
Your shirt was cotton
Gömleğin pamuktandı
Your face was sombre
Yüzün karamsardı

You paced around like you'd been waiting
Etrafta bekliyor gibiydin
Waiting for something
Bir şey için bekliyor
Your world was burning
Dünyan yanıyordu
And I stood watching
Ve ben izleyerek oturdum

As I looked down
Aşağıda görülürken
The flames grew high
Alevler yükseldi
You watched me frown
Kaşlarıma baktın
I said good-bye
Bay bay dedim

With your big eyes
Senin büyük gözlerinle
and your big lies
Ve büyük yalanlarınla

Is it me , was I wrong
Bana mı öyle geliyor , yanılmışım
to have trusted you?
Sana güvendiğim için
Did I see what I wanted
Ne istediğimi gördüm mü
what wasn't true?
Doğru olmayan neydi
Was I Wrong to go on
Gitmek için yanlış yaptım
like a little fool?
Küçük bir aptal gibi

It's amazing what
Bu mükemmel
Women in love will do
Aşka sahip olan bir kadın

With your big eyes
Senin büyük gözlerinle
and your big lies
Ve büyük yalanlarınla
With your big eyes
Senin büyük gözlerinle
and your big lies
Ve büyük yalanlarınla


0 yorum:

Yorum Gönder

 
Footer'ı Göster
Yandex.Metrica