Son Dakika
Yeni Sarkı Sözleri Sitemize Eklenmiştir.
25 Ağu 2014

Medcezir 2. Sezon Özeti

25.8.14
Medcezir 2. sezonu çok heyecanlı geçecek gibi görünüyor. Genel olarak söylentilere göre 2.sezon'un özetini çıkarmak gerekirse şu şekilde olacağını düşünüyorum.

Artık dizide Ender karakteri yok bunu herkes biliyordur. Ender'in ölümü ile Serez ailesi sarsılacak. Oyuncuların çekindikleri 2.sezon resim kapaklarında ise Mert'i sakallı görüyoruz. Mert annesinin ölümüyle artık çok olgun bir çocuk olacaktır. Eskisi çocukluklar yapmayacak ve annesinin ölümünüde kolay kolay unutamayacaktır. Selim Serez ise eşinin ölümü ile çok sarsılacak güçlü kalmak içinde Yaman ve Mert'le birarada olacaktır. Selim Serez'in tekrardan evleneceğini düşünmüyorum. Bu sezonda asıl yük Yaman'ın üzerinde. Yaman 1.sezonun finalinde İzmir'e gideceğini açıklamıştı ama bu planını malesef gerçekleştiremeyecek. Yaman Selim ve Mert'e destek olacaktır. Hatta Selim ve Mert'in tek destekçisi Yaman olacaktır. Yaman onları bu zorlu dönemden hasarsız bir şekilde geçirecek tek kişidir. Yani 1. sezonda onlar Yaman'a destek oluyordu bu sefer Yaman onlara destek olacak.
Turunç Nadir karakteri Orkun'la işbirliği yapacak ve Asım Şekip Kaya'nın şirketini eline geçirmeye çalışacaktır. Turunç Nadir'in tekrardan Yaman'ın peşinde düşeceğini sanmıyorum. Eğer böyle birşey olursa gerçekten sıkıcı olur. Dizi Turunç Nadir ve Yaman Koper savaşına umarım dönmez. Ayrıca Amerika olayları vardı. Mira Amerikaya gidebilir. Yaman'ında Mirayı yalnız bırakacağını düşünmüyorum. Sude ile Asım Şekip Kaya ise iyi bir ilişki sürdürecekler gibi görünüyor. Aynı zamanda Mira'nın babası'da Sedefle evlenecektir.

2.Sezon daha birçok süpriz içeriyor arkadaşlar. Bunlar ise benim görüşlerimdir. Kesin birşey demiyorum sadece görüşümdür. Dediklerimin çıkma ihtimali çok yüksek ama.


0 yorum:

Yorum Gönder

 
Footer'ı Göster
Yandex.Metrica