Son Dakika
Yeni Sarkı Sözleri Sitemize Eklenmiştir.
29 Ağu 2014

Coldplay - True Love [Türkçe Çeviri]

29.8.14
For a second, I was in control
Bir saniyeliğine kontroldeydim
I had it once, I lost it though 
Bir kere sahip oldum , yine kaybettim
And all along the fire below would rise
Ve aşağıdaki ateş yükselirdi
And I wish you could have let me know
Ve keşke bilmeme izin verseydin
What’s really going on below
Gerçekten aşağıda neler olduğunu
I’ve lost you now, you let me go
Şimdi seni kaybettim , gitmeme izin verdin
But one last time
Ama son bir kez
Tell me you love me
Bana beni sevdiğini söyle
If you don’t then lie
Eğer sevmiyorsan yalan söyle
Lie to me
Bana yalan söyle

Remember once upon a time
Unutma bir zamanlar
When I was yours and you were blind
Ben seninken ve sen körken
The fire would sparkle in your eyes and mine
Ateş benim ve senin gözlerinde kıvılcımlar saçardı
So tell me you love me
Öyleyse bana beni sevdiğini söyle

--- Devamı eklenecektir .. 



0 yorum:

Yorum Gönder

 
Footer'ı Göster
Yandex.Metrica