Son Dakika
Yeni Sarkı Sözleri Sitemize Eklenmiştir.
29 May 2014

Murat Dalkilic - Bu Nasil Ask (Akor)

29.5.14
(Em)               
Atacaksan küçük at bari,
(Am)
Yalanları yerim o zaman,
(Em) 
Takacaksan ellere koluna 
(Am)
Bu aşk nasıl derim o zaman
C               G          (F)             (Em)
Sevdiğini bildiğini hayatını sildiğimi
(C)                (G)                (F)
Şu bedenden geçtiğimi bir 
        (Em)
çözemedin sen

(Bu bölümde yukaridaki bölümle ayni akorlar)
Nasıl çekip gittiğini
İnanmadım bittiğine
Seni ilk kez gördüğüme sevinemedim ben

(Em)               
Bildiğin En Derine Gömdüm Aşkı
(G)                            F
Kimseler Onu bulamaz
C                               F
Sende de Yok kimsede de o Yürek
(G)
bana bidaha yaşattıramaz 
(Em)
öptüğüm ellerine baktım başka 
(G)                      F
elden bulaşmış gurur
C
Dönüp bir daha olalım dersen
(Em)
Adı bir tek arkadaşlık olur..

 
Footer'ı Göster
Yandex.Metrica