Son Dakika
Yeni Sarkı Sözleri Sitemize Eklenmiştir.
11 Eyl 2014

Taylor Swift - Style [Türkçe Çeviri]

11.9.14
Midnight, you come and pick me up
Gece yarısı gel ve beni al
No hidden lights
Gizli ışık yok
Long drive, but ending burn in flames or paradise
Uzun bir yol ama sonunda alevler içinde yanmak yada cennette olmak
Fading off you, it's been a while since I have been heard from you
Senden duydum bir zaman içinde solmuştum
I should just tell you to leave cause I
Sadece neden gitmek istediğimi söylemek istedim
Know exactly where it leads but I
Tam olarak nereye gittiğini biliyor ama ben
Watch us go round and round each time
Dönerek gittiğimizi izliyorum ve dönerek tamamlıyoruz
You got that James Dean day dream look in your eye
Sen James Dean gözündeki gün rüyaları gibi bakıyorsun
And I got that red lip classic thing that you like
Ve bende kırmızı dudaklar gibi klasik şeylerim var

And I got that red lip classic thing that you like
Ve bende kırmızı dudaklarla gibi klasik şeyler var
And when we go crashing down, we come back in every time.
Ve biz ne zaman gitsek yıkılıyoruz , biz her zaman geri geliyoruz
Cause we never go out of style
Çünkü bu stilin içinden asla çıkamıyoruz
We never go out of style
Bu stilin içinden asla çıkamıyoruz


0 yorum:

Yorum Gönder

 
Footer'ı Göster
Yandex.Metrica